Orkar inte!

Jag orkar inte mer.
jag saknar dej !
du var hela mitt liv!
värför jusst du ?
du var solen i mitt liv!
Jag är absolut ingenting utan dig !
vad är en kakburk utan en kaka?
vad är en handske utan en hand?
vad är en fjärrkontroll utan en tv ?
vad är en vad är en dator utan en skärm?
vad är jag utan dig? INGENTING!
du var mitt allt. Alla våra minnen, när vi hade vattenkrig hos hilda,
eller när vi fiskade i ravan, eller när jah sov hos dig, och när du sov mej,
alla dom minnena är obetalbara !
d var inte såhär det skulle bli !
d skulle vara du och jah livet ut!
Moa och Nicole, Bergman och Holmberg, Moa-love@ och Kraaamis@,
jag vill inte vara utan dig ! jag vill ha dig vid min sida ,
Allt vi skulle ha gjort!  men vi fick inte uppleva något av det
på grund av den där jävla helvetes maneten !
Fan asso ! Jag lovar dig att jag ALDRIG ska glömma dig ,
aldrig någonsin !

Mojsi, 1997-2008,

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0