.........

varje gång allt känns bra och man tror att ingenting kan förstöra , så kommer någon jävel och förstör ! blir så förbannat jävla irriterad då !men denhär gången är det annorlunda .. nu var den den jag älskar mest på hela jorden som gjorde detta..  försöker förklara att jag inte är sur men du vägrar att lyssna , när jag säger det så svarar ddu bara emot , sen frågan jag om du vill vara osams, då svarar du nejj men försöker bara göra bråket värre. orkar inte ha det såhär ! men om det är så du vill ha det så visst , men jag tänker inte ge mig så lätt, jag tänker seriöst kämpa tills jag inte orar mer ! för du är den jag älskar mest. men ändå den jag kan blimest irriterad på i hela världen.. och vad hände med föralltid? var det bara något du  sa? kommer du inte ihåg vad jag svor på om du lämnade mig? tänk på det innan du beatämmer dig ..

</3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0