ORKAR INTE MEER !


Exat hur jag känner nu ..            Sofijah - en saknad ..


Sorry för dålig uppdatering ..
men igår (?) var jag med sötaste Clorre o Sofia :) sen kom Julla ner o sen kom Johanna :)
sen idag så var jag först hos tandläkarn , ska juh få tandställning ..
aja men  iaf så sen kom jag t skolan o min idiot lärare trodde jag hade skolant så kan blev typ lack ..
sen när vi hade slutat så skulle bella leta efter sin laddare men hon fick inte gå in i det klassrummer ..
sen drog vi o käka lite på grillen ..
sen kom julla för för skulle träffa fia men hon gick m oss sen så drog vi hem t henne o hon spela gitarr o sjöng :)
asso hon är seriöst bäst ! ja svär, kanske kommer upp videos sen :D
aja sen nu på kvällen så va jag o bella på vcafe sen grod vi o hälsa på robil o alla som körde vinken..
är ju som sagt osams med louise o hon var där, men det blev som tur ínget bråk..
aja ska dra mot sängen nu ..

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0