Jag vet att det jag gjorde var fittigt.
Jag vet att jag valde dumt.
Men det ända jag vill är att få dig tillbaka.
Men jag vet inte hur.
Det finns så många saker jag vill få sagt.
Men vet inte hur.
Alla minnen, dom dagarna vi hade.
Jag vill bara tillbaka.
Alla skratt.
Men nu är allt förstört.
På grund av det.
Nu kan jag inte sluta gråta.
Hade glömt hur det känns att
må såhär dåligt att man inte kan sluta gråta.
men nu vet jag hur det känns och hur det känns
att förlora något som betyder så jävla
mycket för en.
Det är det värsta man kan vara med om.
Det är å svår att få fram det jag egentligen vill ha fram..
Men du vet att jag älskar dig och
kommer alltid göra det oavsett vad som händer.
Du vet vem du är .... </3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0