Hejsan bloggen:) Nu sitter jag o väntar på...

Hejsan bloggen:) Nu sitter jag o väntar på att bussen ska komma. Ska till mammas jobb och sen åker vi tillsammans därifrån. Sen ikv ska jag kanske träffa sara:) men det är inte säkert eftersom att hon kanske ska sova hos sin farmor:P Imorgon ska jag åka och bada med familjen:) fast inte mamma för hon jobbar:-( men det kommer nog bli kul:) ska fråga om jag får ta med en kompis för dom andra får alltid ta m ngn så nu äre fan min tur :P Haha aja men bloggar kanske på bussen eller tåget:) Puss!:)<3


Kommentarer
Postat av: *

heej!

snälla skulle inte du kunna berätta hur & vilket program du gör dina videos som du lägger upp på youtube i, snälla skulle vara skit gulligt :) älskar din blogg! kraam

2010-11-03 @ 23:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0