Mamma..

Mamma Jag älskar dej verkligen.
Jag vet att jag inte är den bästa på att säga det eller visa det..
Men jag vet inte hur jag ska säga det.
När det gäller folk jag verkligen älskar är det ibland svårt
för mig att berätta hur jag känner.
Men jag vill bli bättre på det.
Och här kommer det.
Jag älskar dej mest av allt mamma.
Du har lärt mig så mycket.
att gå, prata, skriva, så himla mycket att det aldrig skulle
gå att skriva allt i ett inlägg.
Men jag skulle aldrig klara mig utan dig.
Du har hjälpt mig genom mycket.
du vet egentligen inte så mycket om mig.
för om du hade vetat allt hade det blivit som förut.
jag vill inte ha det så.
Jag vill inte att du ska bli som förut.
det gjorde så sjukt ont att se dig så.
att se att du inte mådde bra.
hur ledsen du var.
det är en av dom svåraste sakerna jag gått igenom.
komma hem från skolan varje dag och se dig så.
och du ville inte att jag skulle se dig så.
men  jag känner dig för väl, jag älskar dej så
mycket att jag ser när något är fel.
det är inte lätt att veta när ens mamma, ens eget blod och kött
inte mår bra, när den som man har växt upp med
och lärt en allt man kan.
så jag kämpar verkligen för att göra dig nöjd.
men det är inte lätt.
men jag gör verkligen allt jag kan.
och det är från hela mitt hjärta.
jag försöker sköta skolan bättre,
vara snällare och inte så kaxig hemma.
men det är inte lätt..
men jag lovar dig att jag ska göra allt jag kan,
o jag menar verkligen allt.

Grattis på Födelsedagen Mamma ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0