äre här det du vill?

Jag orkar inte mer !
du håller på och snackar skit och sen när jag får reda på det så blånekar du och skyller på louise , vad fan är det för stil mot lollo? och sen när jag blir sams med louise blir du lack och snackar skit om henne bakom ryggen,
du vet inte vad du håller på med.
bara för att jag blir sams med louise så tror du att jag ska bli sams med dig ..
om du hade behandlat med som du borde ha gjort , du snackar så jävla mycket skit om är så jävla falsk !!
fattar inte att du inte reagerar så många gånger jag har berättat för dig.
men nej , du ska fortsätta hålla på och snacka skit och jävlas.
jag pallar inte med dej.
och nu skiter jag i vad du gör här får du så att du fattar vem fan jag menar : http://lllisas.blogg.se/
hoppas du fattar nu.

Kommentarer
Postat av: lisa

du får tycka vad du vill, men det du har skrivit om jag snackar skit om lollo e bullshit. Jag snackar inte skit om lollo. Ingen tvingar dej att bli vän med mej. Men jag e vän med lollo. Och jag är inte falsk, det är du som är det. Det är du som snackar skit om allt & alla, men det är klart att du inte vill erkänna. jag jävlas inte, det är du.

men tror du jag pallar vara vän med en falsk jävel?

2010-10-28 @ 18:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0