Film !! :)

Tjena !! nu sitter jag ocg kollar på 50 first dates
idag har jag bara varit hemma förts :)
sen så hade jag så jävvla tråkigt så jag messade sara o frågade om hon hade lust att träffas :)
o de hade hon så vi möttes och gick och snackade om lite saker, och Sara jag vill verkligen att du ska veta, att jag alltid kommer finnas där för dig , om du mår dåligt eller något så kan du ringa, vilken tid som helst på dygnet !
aja sen träffade i robin och sen jonte , men jag ville bara träffa dom för´att jag ville kleta idomin i jontes ansikte !!
ahjusste jag o sara hade idomin i hela facet :p
haha aja sen skulle gi gå och träffa hugo o nåre men när vi kom dit hade dom dragit t runan så när vi va påväg ditt mötte vi Christoffer o fredde o nåra :P
haha kastade idomin på fredde och kletade i Crilles panna :)
haha dom plingade bus lr godis på ett hus o dom valde bus men dom kom inte på ngt att göra så dom  bad mig att busa så jag plingade på och sa bus :P
hahahha inget fattade någonting och som jag plingade på stog kvar i typ 3 minuter o kollade :P
men aja ska kolla på filmen nu !! :p

Älskar dej gumman ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0