"god" morgon !

Tja ! nu har jag fixat klart mej och sånt ! idag är det fredag ! '
helvete vad sköönt, haha jusst nu sitter jag o sjunger xD
JUSTIN BIEBER , sjukt hu? haha jag hatade han förut !!
men nu kan jag verkligen inte sluta lyssna !!
helt mysko ... aja men idag efter skolan kanske jag tar o träffar ngn .. men ikv ska jag iaf ut !
vet inte med vem än men ajg hr knappt varit ute i veckan så det känns smo eff måste !!
aja nu har jag o linus iaf gjort slut .. eller a JAG...
nu var det nog föralltid .. jag orkar inte mer, älskar honom men han klagar på allt jag gör ;/
säger inte att det bara är han men det är jätte jobbigt att ALLT jag gör är fel ..
aja men nu ska vi inte tänka p det !!
men jag måste börja dra t skolan nu !!
Pussen !!
Jag älskar dej så himla mkt gumman !!
ett liv utan dig skulle fan inte vara ett liv !
hand i hand livet ut ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0