Hiss/Diss

  • Mina vänner :)
Älskar dom verkligen ! iaf dom som är riktiga vänner :)
jag tror ni vet vilka ni är :)
tack för att ni finns och gör min dag !
  • Kärlek :P
äkta kärlek är min drog, när jag väl är kär, då kan jag inte sluta tänka på
den personen :P
och nu har jag fått den enda personnen jag någonsin älskat på riktigt :)
älskar dej linus ! <3
  • Falska personer,
det är seriöst något som jag hatar !
när man snackar skit om ngn och sedan kallar den för bästa vän,
visst jag har också gjort så förut men jag orkar inte med det,
det är en av dom värsta sakerna jag vet :/
Tummen NER för det säger jag bara !!

Kommentarer
Postat av: Linus<3

Älskar dig oxå :)<3

2010-10-09 @ 10:02:29
Postat av: victoria<3

älskar dej as mkt ! <3

2010-10-09 @ 12:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0