Svaren ...

vilka saknar du?
många ..
varför är du så underbar?
Hah för att jag inte är det :)

älskar du mej? (a) / Victoria m
Om jag gör ? ;O
dum fråga vickan såklart jag älskar dej !! <3

bästavänner?
jusst nu?
Bella, Amanda, Monia, Ida, Ebba , Sara, Louise typ :)

vem vill du träffa i helgen?
Bella :)
Ska vi träffas nån dag? / Wilma
såklart vi ska lillan :)

vilken dag fyller du år?
6 Maj :)

Vågar du krama mig? / wilma
Om jag vågar :) såklart gullet :)
Ska vi träffas nån dag fast vi inte känner varann så bra...?/ vickan b
visst :)

Har du pojkvän ?
nej </3

Om ja, vad heter han ?
...

Idol?
vet inte riktigt, ser inte upp till någon på det sättet..

kissie/paow?
paow helt klart..

Vågar du krama mig ? (vet att wilma oxå tog det :P)/ vickan b
ja

varför bråkar du och lisa?
för att hon säger att man sagt saker som inte är sant och hon är så jävla beroende av att konstant bråka med ngn, så jag försökte undvika henne men det slant ich vi började bråka och då berättade hon saker jag sakt om en brud (när hon och jag var osams sa jag dom !! ) och det gjorde att hon och jag blev osams ..

bråkar du med ngn annan jusst nue?
Sofia ..

vad har hänt med dig och linus?
jag gjorde en sak som jag inte borde gjort och vi började bråka och jag berättade och då tog de slut och jag tror att det var den sista chansen för mig efter allt jag gjort ..

varför skriver du aldrig längre?
för att jag har knappt din längre känns det som :(
men jag ska försöka börja skriva mer !!

när fyller du år?
6 maj :)

vad hände egentligen när ni fick reda på att moa hade dött? berätta !
jag elinor jag louise var på QBEN så rångde gurra och simon och sa det men det trode vi inte på(lixom skulle ni tro på det om ngn ringde och sa att eran bästa kompis dött? ) och sen började simon (tror jag det va) gråta och då fattade vi, att dehär var inget skämt .. det var helt sjukt, så vi bara låg i en soffa i kanske en timme helt tysta. ingen grät, ingen sa att ljud. det var helt ovärkligt ..

är du kär?
Ja .. </3

isånna fall i vem?
får en gissning ..

bästa kompis?
jusst nu?
Bella, Amanda, Monia, Ida, Ebba , Sara, Louise typ :)
bråkar du och sofia? :O
ja tyvärr

trodde ni typ var bästisar..
trode jag med ,,

men vad bråkar ni om?
vill inte ta upp allt här men om du skriver på facebook så kansek ..

blir ni bara mer och mer ovänner ?
nej det skule jag nog inte säga ..

eller går det bättre för er?
vet inte riktigt..
varför försökte du ta livet av dig?
för att jag måde dåligt .

hur många gånger har du varit kär?
1

vem litar du på mest av alla?
bella o louise

hur många syskon har du?
4

kan du lägga upp bild på dina syskon?
kan jag väll

vad har hänt mellan din och louise?
Ingenting, vi träffas bara myckiet meer sällan, vilket är jätte synd ..

kan inte du lägga upp bilder på hur du har förendrats?
jo snart

Kommentarer
Postat av: .

Hej! skulle du kunna berätta vilket program & hur man gör sånna videos som du gjort till dina vänner? :) as tacksam för svar! grym blogg ;)

2010-10-30 @ 22:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0