vcafé igår !

Haha OM jag hade kul :p
har fan inte haft så kul på länge !! jag tar allt från fredagen :
först var jag i skolan som vanligt och sen efter skolan så åkte jag hem och bytte om och sånt,
sengick jag ner till tåget och sen tog jag bussen i solna till ekerö :)
sen så kollade jag bara på film på kkvällen :)
kollade på camp rock 2 och vampyrer suger :)
båda var sjukt bra !
sen på lördagen åkte jag till bella och vi typ satt vid datan :)
sen vid halv sex åt vi :)
kyckling och klyftpotatis :) skit gott !!
sen bytte vi om och sen drog vi till mig och skulle hitta mitt gårdskort men det va borta :P
haha sen så mötte vi ebba och sara och corre :D
aja sen gick vi in , eller först så stog vi ute och ebba o sara snackade med amelia
för att dom inte ville att camilla skulle vara där inne , sen så drog vi in
o fan vad kul jag hade, haha ebba tjatade som fan om att jag skulle strula :P
sen strulade elli o daniel :) fett gulligt det va :)
aja sen blev en kille nerslagen :( alla hans kompias var fett rädda :(
aja sen dansade vi typ hrla kvällen :)
sen så om bellas mamma o hämtade oss och så typ satt vi vid atan i 2 timmar :P
seen vaknde vi och satt vi datan xD
sen åt vi sen drog jag hem och nu sitter jag här :)
aja nu ska jag ladda upp nåra bilder :)
Saknar tiderna med er ... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0