Funderar på....

..... Att göra en till blogg där jag bara skriver ut tankar och sånt ..
fast jag ger unte ut bloggadressen till någon .. låter det helt sjukt bara ?
men jag vill kunna skriva av mig utan att få massa klagomål av alla
föör att jag skrivet ut hut jag känner ...'
aja men iaf .. jusst nu sitter jag och kollar på tv .
idag har jag bara varit hemma först sen kom micke hem med ett par skor till mig:D
sjukt snygga o sköna :D
fast det var lite sajk dom va storlek 38 o satt perfa :P
haha aja nu börja en teff bra film så jag får skriva snabbt nu !!
haha aja sen åkte vi t stinsen för jag blev sugen på godis :)
aja pussen !

Kommentarer
Postat av: Edvinkamilla

This site is professional and to the point.

2011-04-22 @ 11:16:37
URL: http://edvinkamilla.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0