Svar ! :D

är du kär ? ja .9
isf, i vem ? :D Vill inte skriva ut det :)
favorit färg ? Rosa
favorit affärer ? Gina
oskuld? ja
bästa vänner? Louise, fia, bella och ebba jusst nu :)
hru går det i skolan för dig? Haha bra tror jag men jag ska bättra mig :)
röker du? Nej
har du någon gång druckit? smakat
vad ångrar du mest? Att jjag blev kompis med ...... ......
vad gillar du mest med dig själv?(utseende) haha nog mina ögon :P
vilka bloggar läser du? Noras, Ellen, Paow,Dessies. Kissies.
hur många gånger har du varit kär?bara en påriktigt ....
bråkar du med mikaela och tilde?  ja
är du sur på dem? ja
varför? en sak jag absolut inte kan skriva,
älskar du dem? dum fråga -.-
vad har hänt? kan inte skriva ut
är ni bästavänner? nej
älskar verkligen din blogg, du är bäst! puss <333333 haha tackar :)
dricker du ofta?  nje
brukar du gå på fester? nej
röker du? som sagt , nej
har du varit full? nej
säg 3 som du kan lita på. Louise , Ebba ,Fia och bella, (kan inte bara ta 3)
3 som du älskar Louise , Ebba ,Fia och bella, (kan inte bara ta 3)
3 som är dina bästavänner..  Louise , Ebba ,Fia och bella, (kan inte bara ta 3)

bra blogg! :) Tack så mycket !

Om ni har fler frågor så är det bara att kommentera
 på¨vilken inlägg du vill så kommer jag att svara på det !


Kommentarer
Postat av: tilde

Vad fan har vi gjort dig! Du gjorde ju precis lika mkt som vi och det var vi som kom till samtalet och tog all skit åt dig! du var ju inte ens där! Berätta vad vi har gjort då! Sluta ignorera oss när vi ringer och säg vad vi har gjort istället! Har itne du gjort nåt då? eller ere bara vi?

2010-09-15 @ 12:34:34
Postat av: Gabriella kelava

haha, tack älskling, du e min bästa vän ixå ;) <33333333333333333333333333

2010-09-22 @ 16:19:57
URL: http://gabbuus.blogg.se/
Postat av: ERIK

bra blogg!(::(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

2010-11-20 @ 13:40:29
URL: http://blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0