Svar på en fråga..

( om inlägget "där brast det" dvs, om moa ..)
Åh kände du henne? Hon gick väl på Norrviken skolan?
Guud va sorligt har läst allt om det där.. när fick du reda på att hon hade dött, och hur reagerade du då?
Beklagar sorgen!

Svar : Ja jag kännde henne .. ja , eller först gick hon på ekbacka i förskolan - 3 , sen bytte hon till runan i ca. 3 veckor men drivdes inte så hon bytte till norrviken ...
Jag fick reda på detta när jag var på QBEN med Louise och elli.
då ringde simon och gurra och berättade det. för gurra gick på nrv då och efter som att hon gick där så hade dom fått reda på det samma dag..
jag blev först jätte chokad och trodde inte på det, sen när jag kom hem så började jag gråta och grät varje kväll jag vet inte hur länge, gråter fortf ,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0