Torsdag

Jusst nu sitter jag o lystnar på musik !
Asso har haft en sjukt rolig dag idag !!
FÖrst har jag bara varit i skolan o haft lektioner o så ..
sen efter så skulle jag  o bella hem till henne och så skulle fina fia med
men så stötte vi på ebba på skolgården s¨å vi sket i det o stannade
efter som att vi skulle ha norrviken dagen så vi hade as kul!
asso har inte haft så kul på länge !!  Haha Älskar dej ebba!
haha aja sen drog jag hem o åt lite o nu sitter jag här :)
aja men imrn så går jag bara halv dag för ska t grönan :D
men skriver lite mer senare för jag måste ringa pappa nu ang. imrn ;)


Ebba gumman , Har blivit mke bättre vän med dig nu
på sista tiden och värkligen insett hur jävla mycket
jag älskar dej ! Skulle inte kunna klara mig utan dig!
du förstår mig verkligen och jag kan berätta allt för dig!
Vet inte vad jag skulle göra utan dig !
du betyder så jävla mycket !!
Älskar dej gumman ! Glöm aldrig det !
Ebba millqvist ♥ Nicole Holmberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0