Du var min livsglöd ..

Förlåt men måste verkligen ..

Klarar fan inte dehär utan dig, du fattar inte hur mycket jag älskar dig.
Att se dig varenda jävla dag gör så jävla ont!
Saknar verkligen det vi hade.
Har aldrig känt så för någaon förut, Med dig var allt perfekt.
Vi hade alltid kul. Du var anledningen till att jag gick upp på morgonen.
Det var du som fick mig att kämpa fast jag hade förlorat min bästa vän.
Det var du som fick mig att inse vilken jävla tur jag hade.
Jag hade verkligen allt jag kunde önska.
Du är så fucking perfekt!
När jag ser dig nere när du kör fotboll,
asoo shiet, jag kan inte sluta kolla på dig.
Du är så jävla fin <3



Kommentarer
Postat av: anonym

vemdå?

2011-05-01 @ 20:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0