Mobil blogg/ deppad..

Brukar alltid må bättre när jag är hos pappa, det är inte de att jag inte mår bra hos mamma men jag kommer bort från alla människor sompåminner mig om varför jag är ledsen. Vilket givetvist är skönt, men den här gången känns det inte som att det är någon skillnad, gråtit tre gånger redan oh brukar aldrig gråta när jag är här. Jag vetninte vad som är fel. Vill veta vad jag gör som ständigt upprepade gånger bara blir fel, för de känns som att vad jag än gör så blir det fel.. Vet inte hur jag ska göra länhre för att det ska bli bra.. ______________________________________________________________________________ Sometimes, i feel like just run away from everything, but i dont wanna be week. I wanna make u think that i really dont need u, like im fina without you. But that is just a big fat lie. Im not happy without u. Behind every smile u see hides so much pain. I really miss the time we had together, when there was u and me, when u where my everything. Well, u still are..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0