Dehär visste ni nog inte om mig ..

  • Jag hickar alltid innan jag rapar .. haha
  • Jag har gått i 4 skolor.
  • Jag har jätte konstig musiksmak :O
  • Mina saker har tagit världmästarskap i kurragömma
  • Jag har inte varit tillsammans med någon på ca. 1½ månad .. och det är mycket för att vara jag :O
  • Det finns bara 3 stycken jag gillat på riktigt i hela mitt liv..
  • Jag har alltid varit jätte dryg, haha.
  • När jag var liten och var på resturang med mamma och pappa gick jag ut till dörrvakten och stog där med henne resten av kvällen, haha sa åt 1 kille att han var för full och en att han var för gammal.. Haha gud var jag är elak . Och jag var kanske bara 3 år också ..
  • Jag är typ beroende av att äta, eller asoo jag äter hela tiden nästa och måste alltid tugga på något..
  • Haha jag är typ beroende av cola :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0