Facebook gilla yaddayadda sakbly

Melissa - Om jag skulle skriva exakt vad jag tyckte om dig på min blogg skulle det fan ta timmar.. Men du är en tjej jag inte känns länge alls men ändå så käns det som om jag har kännt dig i år . Du finns alltid där och är så stört lätt att prata med. Du betyder skit mycket för mig och jag älskar dig. <3

Kevin - Kännt dig i fem år äre nu va? Men du är så sjukt rolig och snäll och så jävla lätt att snacka med. Betyder as mycke för mig <3
Elin W - Känner inte men verkar skit snäll och är jätte söt.
Anton - Världens roligaste och skit snäll :D
Casper - Känner inte bra alls men rolig, snäll, söt, skulle passa ihop med bella. Och dedär kommer jag få ont för ..

Emma - Samma sak med dig som melissa, käns som om jag har känt dig år. Stört snäll, rolig, allt sånnt skit. Saknar dig galet mycket ! Älskar dig lillfis <3


Felix S - Har inte träffat på jätte länge, men snäll, rolig :)


Neli - Sjukt rolig, snäll underbar människa som jag älskar <3


Goliath - Snäll, otroligt bly ;P


Cornelia B - Otrolig snäll, söt rolig underbar brud som jag verkligen vill ta igen kontakten med ! <3


Robiin - Världens  snällaste roligaste o allt dedär :) saknar dig grabben !


Olivia - Otroligt snäll, finns alltid när man är ledsen, du betyder bruden, love you <3

Corresnorre - Snäll rolig söt :)

Kommentarer
Postat av: Melissa

Aw, bebi älskar dej oxå .. du betyder å de vet du <3

2011-08-26 @ 18:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0