Jag suger, förlåt !

Vet att jag lovade att blogga !
Förlåt jag är elak !
OCH MOBBAS INTE CHRISTOFFER !!
Men jaja, i alla fall.
Orresnorre hade ju konfa lala idag.
Så det började med att det kom hit jätte många.
Så vi typ fikade o lite sånt shit.
Sen runt 3 drog vi t turebergs kyrkan o va där i kanske en och en halv timme något sånt.
Sen skjutsade vi hem alla sen drog vi hem.
Och typ dirr när vi kom hem käkade vi.
HAMBURGARE :D
haha jaja, sen drog jag ut o träffade sara bestaven och vi träffade viggo och sedan vidare och mötte ebba.
Sen drog vi hem till christoffer för att få ut han
sen gick alla vi runt i viby och skrämde varandra fast jag varen ända som inte blev rädd :D *STOLTSOMFAN*
Jag är vanligtvis den räddaste ......
Men aja. Har inte så mycket mer att skriva ...
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0