SVAREN !

Bästakompisar?
Svar: Bella Sara Ebba
Favoritland? haha :)
Svar : Vet inte
förhållande/singel?
Svar : Förhållande
favoritblogg?
Svar : waytobieber.blogg.se
Apelsin eller mandarin?
Svar : inget
Facebook eller bloggen?
Svar : Båda :)
Natt eller dag?
Svar : Natt helt klart
Har du något husdjur?Älskar du mig ? :$(ärlerud)
Svar : ne har haft katt och kanin, Ja det gör jag

Din favorit blogg?
Svar : Skrivet längre upp :)
Hur länge sen var det du hade kille ?
Svar : Alltså var tillsamans med någon och lixom "medvilja",haha, ca. 2½ månad.
O med vem var det ?
Svar : Haha någon jag inte känner längre :)

Vem är du "kär" i just nu ?
Svar : faktiskt ingen :) Ska försöka hålla mig borta från killar ett tag ..
Vilka killar faller du för ?
Svar : alltså det r olika, typ jag gillar när dom lixom säger gulliga saker, och lixom närgångna :) Fast inte på fel sätt, utan lixom sitter och myser :)

När är det Vcafé disco nästa gång?
Svar : jag vet inte, tror inte det kommer vara några fler..
Hemmakväll eller utekväll?
Svar : men typ hemma med killen, ute med kompisar, så det varierar
Vilka är dina 6 bästavänner?
Svar : Bella Ebba Sara. Har bara 3 :)
Vad gör du exakt nu?
Svar : svarar inte på frågorna .
När ska vi slagga igen?
Svar : aldrig
Är det här din första blogg?
Svar : Nej har haft ca. 3-6 innan

Hatar du mig?
Svar : hatar o hatar gör jag väll inte.
Kan jag slå dig utan att du slår tbx haha?
Svar : beror på.
Är du på G med killen, du vet vem jag menar?
Svar : är inte på g med någon .
Ska vi göra ett länkbyte med våra bloggar?
Svar : visst, skriv på face.
Vilka bloggar brukar du läsa?
Svar : novellbloggar, ebbas bellas
Vinter eller sommar?
Svar : skidor på vintern, sola o bada på somman.
Paow eller Dessie?
Svar : Paulina

idol?
Svar : Ulrik Munther
favvomat?
Svar : de må nog va donken :)

Förhållande eller singel?
Svar : förhållande men ska försöka hålla mig till att vara singel ett tag.
Mysa med kille eller ute med kompisar?
Svar : Mysa med kille :)
Fest eller hemma kväll?
Svar : beror på humör och vem det är hemma kväll med och vilka det är fest med.
Kan inte du spela in en låt och lägga upp på bloggen?
Svar : Haha om ni vill det så..

Är du alltid dryg?
Svar : Nejgudnej, Men jag blir väldigt lätt dryg och sur men om en person är snäll mot mig är jag sällan dryg.
Är du alltid stark? allstå aldrig gråter och sånt? för när man träffar dig verkar du vara sån som alltid är glad.
Svar : Jag gråter väldigt ofta, tro mig.

har du någon gång gillat någon på riktigt?
Svar : 3 ggr..
Gilalr du någon nu?
Svar: nej
Vill du ha kille nu?
Svar : ja, men jag tror jag ska va singel ett tag.
är du duktig i skolan?
Svar : nja det vill jag ite påstå, alltså jag har väldigt lätt och sånt
Kan intedu skriva ett helt inlägg om typ ditt liv, hur det var när du var liten osv.
Svar : jo det kan jag göra någon gång när jag har tråkigt
Hur kom du på when i look at you?
Svar: Har alltid älskat att skriva, ända sedan jag gick i 3an/fyran . Så har kjag sett massa novellbloggar så jag bestämmde mig för att göra en egen :)
Vart får du alla ideer?
Svar : Filmer, böcker, noveller, hittar på, eller att det hänt själv :)


Vad tycker du om mej ?(emelie)
Svar : Fina flicka som jag alltid har roligt med ! Älskar dig !
Beskriv dej själv med 5 ord ?
Svar : typ .. Envis, dålig humor, vet inte riktigt :P
Hur många har du varit tsm med ?
Svar : för många ..
Är du på G med nån?
Svar : Nej :) Single and ready to mingle
Ska vi göra något snart själva :D ?
Svar : absolut :)
Vad heter den snyggaste killen du känner ?
Svar : hhhm .. Vet faktistk inte :o
Ulrik Munther eller Jusin Bieber ?

Svar : Ulrik älskling

Kommentarer
Postat av: Skidor

Snart är ju hösten över, då är det bäst att köpa nya skidor inför den kommande skidresan på Länna Sport. Dom säljer online och har ett stort sortiment av bland annat Twintips, Twintipskidor, Carvingskidor och damskidor, men även skidhjälmar, pjäxor och skidglasögon. Tydligen ska det vara fraktfritt också. Är man inte skidintresserad så finns det alltid hockeyklubbor, hockeyskridskor, gummistövlar, skyddsskor och fotbollsskor!



2011-09-14 @ 16:06:03
URL: http://www.lannasport.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0