Ung 0fucking8

Kom hem för ett tag sen, eller ah kanske lite mindre än en timme.
Men iaf, var på ung idag (igen) men tyvärr vare jätte drygt där och knappt några personer men några träffade man iallafall. Nikita, som jag inte träffat på kanske 4 år. Det var galet kul att äntligen få träffa henne och har saknat henne stört mycket. Vi var bästa vänner när jag gick i ängskolan :) och sen träffade jag cornelia, som jag också kände nr jag gick i ängskolan :)
Men imorgon drar jag också dit men hoppas på mer folk då :)
Och juste, han hälsa på Emma också, som gick i min klass 5an tror jag det var :)
Men jaja, bloggar senare.
Hahahah glömde också dehär, träffade Paulina också :) alltså "Paow", jätte söt var hon och trevlig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0