Drömkillen

Han ska vara snygg/söt. Eller asoo ser inte bara på utsidan men det är klart man tänker på det.
Han ska ha fin personlighet!
Absolut inte hålla på med andra!!
Han ska höra av sig ofta.
Drygt om tjejen alltid ska behöva ringa/Smsa först.
Han ska våga tex. hålla om mig framför
andra och inte skämmas. Han ska vilja träffas ofta och inte vara rädd att ta hem tjejen. Han ska kunna lita på mig och inte tro att jag är otrogen eller håller på med andra så fort jag pratar eller smsar med någon annan, han ska acceptera att jag faktiskt har killkompisar. Han ska inte få flipppanik så fort jag har hans telefon eller sånt. Han ska vilja mysa ofta och våga pussas hela tiden ( hihi ).
Och han ska förstå min torra humor.. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0