Varför?

Kommer du ihåg förut?
När det var bara du och jag.
Vi va en.
Inget kunde skilja oss.
Det var vi genom allt.
Det var dig jag ringde när jag mådde dåligt.
Det var du som tröstade mig när jag mådde dåligt.
Det var jag som tröstade dig när du mådde dåligt.
Ingen betydde lika mycket för mig som du gjorde.
Men nu, Jag kan inte prata med dig längre.
Du förstår mig inte.
Du fattar inte hur dåligt jag mår.
Du förstår inte vad jag säger.
När vi är med varandra är det inte samma sak längre.
Vi kunde skratta timman i sträck utan någon anledning.
Vi behövde inte göra något speciellt för att ha kul.
För vi hade alltid kul.
Nu måste vi alltid träffa någon för att det ska hända något.
Vi förstår inte varandra på samma sätt som förut.
Du går bakom ryggen på mig .
Du är inte den personen jag litade på till 110% längre.
Du är inte den jag kallade min bästavän..
Varför blev det såhär?
Varför ?

Kommentarer
Postat av: röööv

är det om lollo ?

2011-02-03 @ 19:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0