13

Sha fan asoo !
Nu sitter jag i skolan och har genomgång i matte, fast jag sitter med hörlurar, pallar verkligen inte lyssna, har för mycket annat som att tänka på. Som tillexempel att det är den 13de idag .. Och som plåster på såret måste jag hem efter skolan för at mamma måste handla och Therese är sjuk så jag måste hem och passa henne -.-
Jaja får tvinga henne att köpa något gott till mig (a'
Haha jaja, men har snackat med mamma om Romme, så jag ska troligen dit med skolan, ska vara med Bellabolla bebis :) Haha hon ska lära mig åka skidor , haha Lycka till säger jag bara !! Har åkt skidor en gång och då åkte jag 5 meter sen trillade jag och vrickade foten och åkte resten av backen på rumpan ! (y)
Så ja, vi får ju se hur det går.. Kanske tar lite bilder osso ! :)
Men nu ska jag göra ngt som inte inkluderar att lyssna på håkan !
Haha MVG elev här SÅKLART ! Haha nejdå men bloggar senare eller något .
Poss o haaj
Ignorera mig ! Haha, Love u sis ♥

Kommentarer
Postat av: gabriella kelava

love you to :)) <3

2011-01-16 @ 20:25:24
URL: http://gabriellaslife.webbblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0