Kommer du ihåg?

När det bara var du och jag. Inget kunde skilja på oss. Jag vet att jag har sagt att jag inte saknar dig. Men jag ljög. Jag saknar dej som in i helvete! Allt vi hade. Kommer du ihåg sommaren då vi var hos min pappa? När vi hade det så otroligt bra, Det var du och jag mot allt. Tänk om allt kunde bli som förut. Tänk om jag kunde få tillbaka dig. Jag vet att jag har gjort bort mig rejält. Jag vet att jag har behandlat dig illa. Jag vet att jag har förändrats grovt mycket. Men du vet inte hur mycket jag önskar att jag skulle kunna få tillbaka det vi hade. Nu känns det som att vår vänskap aldrig existerat.. Som om vi inte känner varandra längre. Förut när vi träffades var allt lixom så enkelt. Vi behövde inte ens säga någon för att förstå vad den andra menade. Jag kunde säga något och du förstod mig direkt. Men nu när vi träffas är allt inte lika enkelt längre. Det är inte samma sak. Nu är det så svårt att förstå på samma sätt som förut. Det går nästan inte. För vi träffas aldrig. Jag vill verkligen ha tillbaka det vi 2 hade. Men vi båda vet att det aldrig kommer gå. Eller?


Saknar dej verkligen, Lillasyster ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0