Svaren jaow

Postat av: Corre Snorre :D <3
1. Dator/mobil? :)
2. Din bästavän/bästavänner? <3
3. Gillar du mig? ;$ <3

Svar : Dator. Ebba, Sara, Bella.  Jarå :) <3

Postat av: Emelie D
Favorit färg? :P
Vilka är dina bästa vänner? :)
Svar : Rosa, vit svart. Har redan svarat på det ;)

Postat av: Berra&Berta
Vrf bråkar du och Gabriella Kelava? :o Du verkar bråka typ hela tiden med dina bästa kompisar. Du borde chilla lite, kanske ? 
Och Dani fett tråkig kommentar och ofta du läser tjejers bloggar ? -.-
Svar : Vi bråkade, inte längre. Det kan vara sant, men jag är en sån person, jag kommer inte överrens med många.. Det bara är så ;)

Postat av: Ebba <3
1. Gillar du mig ? :O<3333333
2. Vill du träffa mig efter nyår ? :)<333333
Svar : Nej. Nej.
Jag ÄLSKAR dig !
Jag SKA träffa dig !!<33333

Postat av: mattea :D
Vill du träffa mig? :)
Svar : jarå :)

Postat av: Victoria m
Heej syster! :D <3333

1. Vad tycker du om mig?
2. Tycker du om min blogg? (a)
3. När fyller du år? (a)
4. Gillar du Jusitin Bieber? Det gör jag myyycket! :D
5. Gillar du tacos? :)

älskar dig! <33333
Svar : 1, Jag älskar dig !!
2. Rolig :D
3.6 maj :)
4. Haha sådär :) hahaha det vet nog alla redan :P
5. såklart jag gör :D

Postat av: Augo
Hej Nicole =) <3
Svar : Haha hej sveriges näst smartaste barn :)
Som såklart skulle rätta mig :( <3

Postat av: Anomyn
varför är du ful och tror att du är ngt?
Svar : varför är du feg och kommenterar anonymt?

Postat av : Anna j
När fyller du år? :)
hur många bloggar har du haft? :D
haha kom inte på fler x) <33
Svar: sjätte maj :)
Oj, kommer inte ens ihåg :P
Haha okej =) <33

Postat av: Lina
är du ihop med Jakob Hasselqvist Haglund?
Svar: nej jag var, men nu är han på g med min "intelängrebästakompis"..

Postat av : A.R
Ångrar du att du träffat mig?<3333
Har du någonsin gillat mig? <33
Svar : Nej absolut inte !!
Haha inte sådär seriöst, men första gången jag träffade dig tyckte jag du var skit söt o sånt ;) <333

Postat av: Nathalie
Favorit blogg?
Vad använder du för mobil?
Gör du på fritiden?
Vem hatar du?
Favorit mat?
Favorit film?
Bästavän/bästavänner?
Favorit låt?
Har du något andra namn isånafall vad heter du i andra namn?
Favorit färg?
Var det tråkiga frågor?

Svar:
Många olika.
Min zylo <3
Rider och är med kompisar.
Haha hatar och hatar, är väldigt besviken på Louise.
Olika :)
Haha, Knowing om jag ska va ärlig, men den är en sån man inte ska kolla flera gång ofta, då blir den inge spännande ;)
Sara, Ebba, Bella
Mad, So sick Båda med Ne-yo, och granade men bruno mars :)
Therese
Vit svart rosa :)
Haha nej ;)

Postat av: niklas :D
tjaa :D <3 vad kommer du göra första gången vi ses ??:p<3
Svar: Haha vet inte, säga hej antar jag ;) <3

Postat av: Dani
hej nikoåål jag tyker du är snel och fin och rååålig
Svar : desamma dänii :)

Postat av: Keveliino<3333333333
tjoooooooo bruuuur <3

Vad tänkteru när du träffa mig ? <3
Svar: haha tror inte jag gillade dig på ekbacka av ngn anledning :P<3

Postat av: nora hedin
hejgumman.
varför ses vi aldrig?
vad var dit första intryck på mig?

älskar dig <333
Svar: Bebo, jag vet inte :(
Jätte snäll, gullig, inte blyg , rolig , och visste att vi skulle bli bra vänner !
Älskar dej med söt ! <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0