Dehär visste ni nog inte om mig :)

♥ Jag rider. Det är inte så många som vet det men jag har ridit i ca. 2 år nu och jag älskar det.
♥ Jag äter heeeela tiden nästa men blir ändå inte lixom tjock :O
♥ Jag lyssnar knappt något på Justin Bieber längre, Men älskar honom fortfarande :)
♥ Ända sedan Moa ... dog.. Har det blivit som något konstigt så om någon av mina nära vänner är utomland så får jag alltid panik om dom inte hör av sig ofta, som nu när bella är i kroatien så gick det kanske 4 dagar utan att hon skrev något och då fick jag panik och började gråta..
♥ Jag har en halvsyster i thailand :)
♥ Jag äääällsskkkaaarr att sjunga, haha "no shit" . Får ofta kommentarer om att jag sjunger bra.. Vilket jag själv inte tycker ;P
♥ Jag har sätt typ alla Bones och CSI avsnitt, BEROENDEFRAMKALLANDE !!
Haha ja det var nog det ända :P Men nu ska jag lyfta på fläsket och skriva klart Del 6 av "When i look at you"

Kommentarer
Postat av: Wilma<3

Döööör! Skriv meeer!!<33

2011-08-06 @ 09:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0