Gabriella Martina Kelava

Bella, Du fattar inte hur mycket du betyder för mig..
Vet att jag inte är världens bästa kompis ibland.. Men det syskon bråkar, right?
Och nu sitter jag här, ensam. Och saknar dig så det gör ont.
Gråter faktiskt för att jag saknar dig så jäävla mycket !
Tänk om det händer dig något.. Skulle verkligen inte klara mig utan dig.
Och jag är helt ärlig nu, det finns ingen, absolut ingen, som betyder lika mycket för
mig som du gör. Alla våra minnen.. dom är oslagbara.. Visst vi bråkar ibland, och när vi väl gör det, så brakar helvvetet löst.. Men vi reder alltid ut allt.. För vi båda vet att vi inte skulle klara oss utan varandra..
Du är verkligen min allra bästa vän. Du vet allt om mig. Kan verkligen berätta allt för dig.
Kommer ihåg första dagen när vi träffades, det klickade direkt mellan oss. Vi var med varandravarje dag.
Det gick inte att skilja på oss. Inte nu heller. Inte nästa år heller. Aldrig kommer det gå.
Det jag försöker komma fram till är att jag älskar dig, mest av allt på jorden ♥

Kommentarer
Postat av: Gabriella

awwwii, jag saknar dig mest bebi ses snart kommer hem pa onsdag pussss<3

2011-07-29 @ 16:21:31
URL: http://bellakelavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0