Fear factor

Yoooooo brooo!!!! Sitter och kollar på, som rubriken säge, fear factor:) Idag har jag inte gjort så mycket , typ bara varit hemma och sånt.. Men iaf, nu till det viktiga! Jag vet att jag inte bloggat På veckor.. Och mina kompissr hsr tjatat hål i huvet på mig att jag ska blogga Så jag tror jag ska börja blogga igen:) Men iaf, igår vaknade jag runt halv tio och då gich jah upp och packade Sen bytte jag om till klääder :) haha hade pyjamas innan ;) Men iaf, sen åkte jah med mamma micke och tessie till drottningholm För tess ville se slottet. SÅ vi var där i kanske två timmar, sen kom pappa Och hömtade mig och vi åkte till hagaparken där några va sen kom Isabelle ich mikaela så var med dom hela dagen och vi badade:) Sen drog jag hem vid halv tio så var väll hemma runt halv elva. Sen när jah kom hem kollsde jag på film med papi och vi kollade på Take ny soul tror jag den hette, skit bra iaf! Men nu ska jag göra ett inlägg med "dehär visste ni inte om mig" Har inget bättre för mig så lixom why not? Men ni får ha dt så bra sÅ lovar jag att börja blogga oftare! Puss / N BTW! Jag ska fixa ny design så snsrt jag har tillgng till data, bloggar från iphone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0