Svar på frågestunden.

Vet att jag sa minst 15 men de va så jävla mnga frågor och kommer inte palla svara på alla så ..

Vem är dina 3 bästa vänner?
Svar : Ebba Sara Bella (och amanda men fick ju bara ta 3 )

Vilka skulle du kunna ta med ut till en öde ö? (max. 3 pers.)
Svar : Ebba sara hugo

Vem har du känt längst som du skulle vilja fortsätta umgås med, sen du var typ 6 år?
svar: mikaela isabelle tilde, sen vi föddes typ

är du tsm med nån eller på g ? ;)
Svar : Nej jag är inte tsm med ngn, men gillar en men på g vet jag inte om vi är .. ;)

Vem är Mikaela Lerdell? Berätta lite om henne, hon verkar snäll! <33
Svar: okej, jag har kännt henne sen jag var liten.
När vi var små träffades vi inte alls ofta, allvarligt talat gillade jag inte dom när jag var liten.
sen flyttade dom så dom bodde granne med oss då började vi umgås oftare och blev bättre kompisar.
sen flyttade jag så vi träffas inte lika ofta längre men så ofta vi kan iaf.
Och hon är jätte snäll och rolig!!

Typ, hur gammal, hur är hon, vem är hon, röker hon? pojkvän, typ så.
Svar: Haha läs det över, sen om ni vill veta mer får ni fråga henne.

Är hon din bästa vän eller är det louise?
Svar : Nää, ingen an dom, eller är bra vän med båda men är nog inte "bästa vän" med någon av dom.

Vem hade du roligast med senast?
Svar : ebba hugo peter max o nåra

Har hört att du har en pojkvän, jättemånga har sagt det, vad heter han?
Svar: Har inte längre, hade. och de va Gabriel.

Var bor du?
Svar : sollentuna

Röker du?
Svar: nej gjorde förut.

Hur ofta går du på fest?
svar: inte ofta alls.

Har du blivit rikitgt full ngn gång?
Svar: haha vill du veta det får du fråga på face, känns onödigt att skriva ut p bloggen.

vad har du gjort på fyllan som du ångrar?
Svar : svarar samma på den ..

Vilken är den godaste drickan so innehåller alkohol?
_Svar : cider

Och en sak till.. Skulle bli jätteglad om du berätta om vad som hade hänt på ingarö? vad gjorde ni? vilka var ni? festa ni? Var ni fulla? Berätta allt.. Har hört jätte mycke rykten om ingrö nämligen!
Svar : Haha, det får du också fråga på face, det skriver jag absolut inte ut här.

Älskar din blogg! Kan du inte göra videoinlägg.. du är så söt ;P <3 Och lägg upp mer bilder på dig och dina vänner och så... det är roligt att läsa då!!
_Svar: jo det skulle jag absolut kunna !

Hur känneru Linus? ;D <33
Svar: Genom julia :) <33

när blev du kysst första gången?
Svar: galaxen i femman.

är du oskuld?
Svar : ja

har du rökt/röker du?
Svar: har rökt, röker inte längre.

har du varit full ngn gång?
Svar : Face ...

Vad tycker du om mig? /Becca
Svar: känner inte så bra men du är otroligt skön att snacka ur med!!

Om du hade bara en dag kvar att leva, vad skulle du göra då?
Svar: vara med vänner familj, göra allt jag inte gjort. Leva livet !

Vem är den du kan vara mest öppen till?
Svar: Sara lätt.

Vad kommer bli det bästa med sommaren 2011?
Svar : vara med vänner.

Vilka bloggar brukar du läsa?
Svar: Ebbas, Ellens, och storbloggarna

Om du fick tre önskningar, vad skulle du önska dig då?
Svar : Vet faktiskt inte ..

Vad skulle du helst vilja vara? 2 meter eller 1 meter?
Svar : Haha 1 tror ja :S

Vad var det senaste du såg på TV?
Svar : Disaster date.

När skrattade du senast, och varför?
Svar : skrattar nästa hela tiden :P

En människa som gör dig glad?
Svar : Ebba o Sara defenitivt !

Vad är godast, varm eller kall o'boy?
Svar : Kall !! :D

Hur svarar du i telefon?
Svar : Hallå eller Hej de 'r nicole :P

Är du blyg?
Svar : ibland :P

Har du någonsin ljugit för en kompis?
Svar : ja tyvärr :S




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Ser att du gillar att svara frågor.

Det finns en nystartad sida som enbart lägger ut såna här frågor som bloggare kan ta av när de ska göra "tidsfördrivsinlägg". Den sidan kommer från och med nu att uppdateras varje dag. Kolla gärna in den och följ den på bloglovin om du vill det.

http://vetavetaveta.blogg.se

Ber om ursäkt om du anser att detta är störande!

2011-04-24 @ 14:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0