Test skit taget av finaste Vickan <3

SKULLE DU HELST:
1.pierca tungan eller läppen? läppen
2.vara seriös eller oseriös? -  Beror på när
3.dricka grön eller röd mjölk? - GRÖN
4.brinna upp eller drunkna? - drunkna
5.umgås med dina föräldrar eller vänner? - vänner <3

SVARA ÄRLIGT:
1.tycker du om någon nu? - ja ..
2.har du skolkat? - hahah ja
3.varmt eller kallt? - Varmt!?!
4.soligt eller regn? - SOL?!
5.fanta eller cola? - cola?!
6.är du nyttig av dig? - inte en chans

OM MIG:
1. vad heter du? - Nicole ?
2. syskon? - Ja, 4, snart 5 :DDDDDD
3. vart bor du? -  sollentuna ekerö
4. hur många barn vill du ha? - 1 el 2
5. vill du gifta dig? - Ja, eller kanske..
6. favorit tid på dagen? - Både och, dagen på stranden med vänner, kväll vid solnedgången med kärleken.
7. humör just nu? - Glad, ledsen, nere, mycket?
8. sugen på just nu? - ATT DE SKA BLI FREDAG !!! FJORTON ÅR FFS !!!!!!!!!!!!!!!
9. vilket shampoo använder du? - mamis ;)


HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA:
1.pussat någon? - nä tess va inte här
2.sjungit? - hela tiden ( stackars dom som får höra-.-)
3.blivit kramad? - jadå
4.känt dig fånig? - nejdå
5.saknat någon? - Så de gör ont ..
6.dansat galet? - nä .....
7.klippt håret? - nö
8.gråtit? - nä, men för 2 dagar sen


GREJER:
1.har du blivit jagad av polisen någon gång? - nejdå, hoppas jag ..
2.har du en hund? -nej ska kanske få
3.sover du helst ensam eller med någon? - med någon
4.tror du på spöken? - jag vet inte :o
5.är du mörkrädd? - Ibland :P
6.vad vill du ha just nu? - Min Bieber <3


KÄRLEK:

1.är du singel nu? -tyvär ..
2.föredrar du långa förhållanden istället för korta? - ja
3.är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? - ja
4.har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - ångrat de i 6 månader ..
5.har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - tssss................. ja .
6.har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - tsssssssssssssss, ja tyvärr ;s
7.har du varit på en blind-date? - nä
8.sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - ja
9.saknar du någon av dina ex? -  ja ..
10.somnat gråtande pga kärleken? - för många gånger .....
11.brukar du tänka på dina ex? - Ett av dom , hela tiden ..
12.nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - Söder - du snurrar min värld ..

KOMPISAR:
1.har du nån bästa vän? - jadå
2.är du ofta med dina vänner? - jaadå
3.vad brukar ni hitta på? - roliga saker
4.kan du vara dig själv med dina kompisar? - vissa
5.vem vet mest om dig? - Tss... vene, fråga dom!?

OM DIG:
1.hur gammal är du? - 13..... MEN FJORTON PÅ FREDAG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2.hur lång är du? - 165
3.vart bor du? - MEN FORTFARANDE SOLLENTUNA OCH EKERÖ HAR INTE FLYTTAT PÅ 5 MIN
4.är du nöjd med ditt rum? - nä
5.villken är din riktiga hårfärg? - undrar jag med
6.vad väger du? - de kommer jag ju skriva ut här också mm troligt
7.har du någon sjukdom? - Pinsamhet
8.är dina föräldrar skilda? - ja
9.gillar du skolan? - bara rasterna o vännerna 
10.hur svarar du i telefon? " ah "

VAD:
1.åt du senast? - toggumuni
2.drack du senast? - COLAAA
3.har du på fötterna? - strumpbyssor
4.lyssnar du på just nu?- när jag tyggar tuggummi
5.gillar du mest hos dig själv? - olika, ögon, ibland hår, ibland ( och då menar jag verkligen ibland,) min kropp.

Kommentarer
Postat av: Corre Snorre :D <3

BLOGGA !!! :D <33333333333333333333

2011-05-10 @ 15:39:17
URL: http://meninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0