Gilla sak facebook - Del 1

<---- Coolt va? :o


Louise hedlund -
Sjukt söt liten chey. Otroligt rolig osv. Hur underbar som helst !


Kristian backman -
En kille i min skola, haha känner inte :P

Lisa Wallanger -
Helt otroligt söt. Snäll. Hur rolig som helst. Träffas nästan aldrig längre, jävligt tråkigt det.. Men hur söt som helst ! Love2you <3

Ida Hedbom
På riktigt världens finaste chey. Så jävla glad att vi började snacka denhär terminen. Helt otrolig brud som alltid livar upp stämningen. Sjukt lätt att prata med . Helt underbar helt enkelt. Kärlek till dig bruden !

Gabriella Kelava-
Gud så du ska krångla till det nudå.. Nu får du faktiskt ingen lång text för om jag skriver långt tar det aldrig slut.. Så vi gör såhär ist; Min Andra halva, mitt liv <3

Alexandra Wirth -
Sjukt söt chey, hur snäll som helst !
hanna stendal -
känner inte.

Wille W -
Hahah wiiilleeee, hur rolig som helst, kasta väskor o skriver på vania.. Haha nej men sjuukt rolig !

Philip corpe -
Känner knappt, men sjuuuukt snygg !

Jonas Dahlblom -
Känner inte :S

Ellinor Åhlin -
Känner inte men söt ! och vill lära känna !
Phille Bäck -
Världens underbaraste ! snäll som fan, finns i alla lägen.
sjukt lätt att prata med.
Finaste helt enkelt :*
Fanny Colmenius -
söt liten chey !

Malin Alexandersson -
Inte en aning om vem du är :P
Anton Stenkvist -
ANTOOON ! Världens roligaste snubbe !

Daniela lindberg -
Söt chey jag var skit bra kompis med när jag va liten :P

Rebecca Sundell -
Jätte söt chey som är snäll och king pån att baka ;)

Vania Rymell -
snäll
Robin Forsgren -
vart ska jag börja? Saknar dig som faaan ! Vi va fan typ bästa vänner i sexan. Saknar det som fan ! Så jävla roligt vi hade. Även fast vi bråkade typ hela tiden så var du min bästavän. Saknar dig sjukt Robin. Och snyyg som faan är du ;)
Filippa strandlund -
Söt liten chey :)

Sandra Ekman -
Världens bästa kusiiin ! Saknar och älskar dig !


Kommentarer
Postat av: lisa

awwiie, detsamma sötnos! love you <3

2011-11-23 @ 20:51:18
URL: http://lisakw.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0