Gilla sak facebook - Del 2

Sofia Karlberg -Sjukt fin tjej ! Sjunger som en guuuuud ! Verkar jätte snäll :)
Ferdos Khalili - Känner inte men verkan snäll och rolig
Mickis stollenbollen - Hur söt som helst ! Hade rolig som fan i somras i viby med dig bella + stuparna !
Anna bark - inte en aning om vem du är
Julia Zigiotti - Jätte söt, verkar hur snäll och rolig som helst ! Vill lära känna :)
Fanny Nilsson - Världens sötaste, sjukt snäll. Rolig som fan, älskar sprutor. Mitt proffs ;)
Amanda Högberg - Min lilla bongidonks, världens roligaste. Snällaste. Älskar dig tjejen !
Vickan Madsén - Jag.Saknar.Dig!! världens finaste ! love2you
Felix Rossbaum - Knasig kille
Felicia Nestler - känner inte
Michelle Amirzadeh - känner nte
Olivia Hessel - Sjukt snäll söt rolig !
Emma Malmgren - Snäll söt rolig !
Kassandra Ahlby - Världens sötast ! Dör för ditt utseende ! sjukt snäll rolig osv :)
Frida Löfberg - Så kävla fin ! saknar dig som faan !
Sanna Savås - känner inte men söt verkar snäll :)
Elin Karlsson - Känner inte
Wilma Båsk - snäll
Linda Klintmalm - söt snäll
Ellie Bylander känner inte
Emmy Boije - Snäll söt, grym på designer !
Nathalie Kalldal - känner inte så bra med söt som fan, rolig snäl
Nora Hedin - min fiinfa nora,, saknar dig så galet mycket !
Evelin Börjesson - söt snäll
Cassandra Gigel- känner inte men otroligt fin !
Linn Nelefelt - dör för rösten !
Barca Sina- känner inte
Goliaht - Min älskling, finaste sötaste snällaste. Jag älskar dig bruden !
Emelie Åhlin - Söt snäll rolig underbar !
Simon Boman - Rolig, snäll, sööt. Finaste magen o rumpan :$
Gabbe Saliba - rolig :)
Ebba Andersson - känner inte men otroligt fin, vill lära känna !
Mathias Ferm - SPEEEEERM
Fredrik Nilsson - kännerinte
Emma Gustafsson - söt snäll king på hästen :)
Emma Norman - Otroligt söt chey !
Ilias Gergiadis - BiiiffN !! Saknad <3



Kommentarer
Postat av: victoria

JAG SAKNAR DIG OCKSÅ GULLEPLUTT! du är finast mitt hjärta, vi måååååste ses snart! puss puss puss puss på dig underbaraste. jag älskar dig!

2011-11-23 @ 18:15:22
URL: http://viickaans.devote.se
Postat av: Emma

Haha naw vad söt du ska vara då!<3

2011-11-23 @ 18:31:48
URL: http://ponyriderz.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0