SVAREN !

(Malin S)
Varför är du så väldigt sexig på den där bilden i inlägget? ;)
Svar - Jadu... Undrar jag med ;)

Hur fixade du den posen?
Svar : Ser alltid ut så ;)

Nä, men saknar du mig hihi vill du träffa mig?
MIHIHIHI vet att du saknar mig bara för jag är bäääst. Hahah puss på roomphaaan ! <3
Svar : KLART JAG VILL, saknar dig med sötis ! Puusiiii ! <3

(Ewii)
Hur många har du varit tillsammans med ?
Svar : jadu .. för mågna ..

Gillar du någon just nu ?
Svar : Faktiskt ..

Isf vem ? ;)
Svar : skriver inte ut här ;)

Längsta förhållande ?
Svar : alltså, har hållt mig till samma kille etthalvår, utan att hålla på med någon annan, sen hade vi ju lite pauser hit och dit :P

Bästavän ?
Svar : Typ Sara Bella Du :)

Saknar du någon speciellt mycket?
Svar : Moa, och en annan person galet mycket ..

Favorit mat?
Svar : DONKEN !!

Favvo affär?
Svar : typ gina bikbok och dom :)

Hur mår du?
Svar : Lite trött och sånt men annars är det väll okej .. Kan förklara för dig sen !

Hatar du någon just nu?
Svar : hatar gör jag inte, men ogillar, absolut.

Älskar du mej ?
Svar : som faaan

hahaha inte bästa frågorna direkt äksjar dej sjukt mycket !<3
Svar : älskar dig med hjärtat !

(Emma)
gillar du mig?
Svar : nej,.. Älskar

Gillar du SIMON?
Svar : hahah herregud, ska du aldrig ge dig?
Nej emma jag gillar inte simon, bara som kompis!!

fett smexig bild nicole jag döör :')
Svar : Haha man tackar ;)

kommer du ihåg, säg det är gabbe det är gabbe? :)
Svar : hahhahah men nej ... Sluta ..

Älskar dig min pussgurka! :* ♥
Svar : älskar dig med lillfis !

(Merdi)
ääää hm vad kan man fråga gillar du någon ?
Svar : ja det gör jag

sen typ vill du träffa mig nägon ?
Svar : jarå

litar du på mig <33
Svar : njaa, asoo känner dig inte såååå bra.. <3

(Alexander)
Vrf eru alltid bitchig och slår mig hela tiden? :oo<3
Svar : Puss <3

(anonym)
Gillar du pannkaka?
lol :<
SVar : ohja !

(Corre)
Varför är du och Ebba osams HELA tiden? :( -.- <3
Svar : jadu .. undrar jag med..

beskriv mig med 3 ord :)
Svar: suger på sånt ..

Facebook/blogg?
Svar : fejjan :)

Glass/Tårta? :D
svar : glass

Är du duktig i skolan? :P
Svar : asoo ibland, om jag vill så-

(Stenis)
Har du och skelettet som du träffade på din NO lektion blivit tsm än? ;D
Svar : nej det funkade inte riktigt mellan oss....

Om du fick välja, raka bort håret och du får inte ha peruk eller att ta bort facebook och bloggen och får aldrig starta ett nytt konto igen? <3 ;o
Svar : hhmmm.. skulle nog raka luggen för den växer ju ut igen ;)

Sollentuna c/stinsen? :D
Svar : Stinsen :)

Sommar/Vinter :)
Svar : båda !

Godis/Glass :):P<3
Svar : godis :)

Puss på dig!<3
Svar : Pussen !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0