Time can fix much, but not this..

Min fina älskling..
Som jag saknar dig..
det har gått snart 4 år ..
4 år på detta helvete utan dig..
Jag saknar dig så jävla mycket mitt hjärta..
Har en bild på dig på väggen..
Tittar på den varenda dag..
Så fin som ingen annan var du..
Det gör så jävla ont att tänka på
allt roligt du missat på grund av
en äcklig liten jävla fitt  manet..
Känns fortfarande inte som att det är sant..
Det känns som en mardröm
som man inte kan vakna upp ur..
Jag orkar inte mer..
Få drömmen att sluta..
Jag skulle göra vad som
helst för att få se sig igen..
Få höra ditt underbara skratt..
Få se dig glad..
Få höra din röst..
Men jag kommer aldrig mer få dom chanserna..
Jag kommer aldrig mer få se dig,
Få höra ditt skratt, se ditt leende,
se dig glad, höra din röst...
Kommer alltid älska dig
mest min underbara Ängel ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0