It took one misstake to take it all away, it took one mistake to make it wrong again.. Now it's gone and i dont know what to do.. Cause the one i loves was you ..

Yo alla roliga !
Nu sitter jag här och lyssnar på musikaa.
uppdateringen sög min kuk igår men vi tar igen det nu !
Dagen började med att bella messade och sa att hennes morsa ändrade sig och att hon fick gå på bio.
Så vi kom överrens om att kolla på "Jag saknar dig" Så vi åkter dit och kom dit runt 3.
Så gick vi upp och köpte biljetter. Då vare lite läskigt för först träffade vi Carro och Tilda, så snackade vi lite sen lät det såhär :

- Men vilkenfilm ska ni se då?
- Jag saknar dig, nidå?
- Vi med !
- Vi ska kolla på den som går 1520-
- Vi med !
- Vi sitter på rad 4.
- vi med !
- vi har plats 44-43
- vi har 41-42
Sen gick vi ner till ica och köpte lite smått och gott.
Sen gick vi upp och kollade, och jag säger bara såhär, Har inte sätt en bättre film på länge ! Rekomenderar den stark ! Sjukt bra !
Sen drog vi hem och jag bytte om och drog sen ut med belli igen och vi gick runt och chillade lite.
Sen när jag kom hem ringde sara runt halv 10 och var skit ledsen så det slutade med att hon och hennes pappa kom och hämtade mig och jag slaggade där. så vi snackade en stund och vi hade sjukt kul. Sen idag har vi chillat mest och nu har hon match. Men vi får se vad somhänder ikväll. Om det är någon som vill träffas så är det bara att slå en pling eller skriva på facebook ! :)
Men nu ska jag sätta mig och skriva en låt. Har inget bättre för mig så kan lita gärna få ut mig lite skit :) Tex. rubriken är en del ur en låt jag skrivit !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0