Klockrena .

När en tjej säger ''Va'' så betyder det inte att hon inte hörde dej, utan hon ger dej en chans att ändra på det du precis sagt.

Dom som säger följ ditt hjärta förstår inte hur svårt det är, för när ditt hjärta är krossat i tusen bitar vilken bit ska man då följa

Vill du inte ha mej som jag är så är det inte mej du vill ha.

Tjejer är som kassaskåp med rätt verktyg och mycket tid kan vilket skåp som helst öppnas...

verkar som att vissa tjejer inte har några armar, dom välkomnar alla med öppna ben.

Det finns många vackra personer men att hitta någon med lika vacker insida är svårt

Jag är som oskulden, har du förlorat mig en gång så har du förlorat mig föralltid!

när ditt ex fortfarande snackar om dej och skriver ut elaka saker ja då måste han nog ha svårt att komma
över dej

Att försöka fly från sina problem, är lika dumt som att försöka knulla för att bli oskuld.

det är jobbigt när man inser att ens små syskon inte är så små längre ..

ord sårar mer än slag

Idag bär jag leendet som du lämnade mig med




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0