The scars of your love, reminds me of us.. The keep me thinking that we could've had it all ..

Sho !
Sitter hemma o chillar med lite musik och ska snart slå på en film !
Det blir "Can't buy me love".
Jätte bra film faktiskt !
Men idag var det rätt chill dag, om man bortser från so-provet vi hade..
Gick ju inte så bra om man säger så..
Men aja hoppas att jag blir godkännd iallafall, ska kämpa mig upp till c-b!
Kommer bli tufft men jag ska klara det !
Sen på engelskan satt jag med bella och manda och tog igen en helmassa skitsnack !
Det behövdes verkligen kan jag ju säga !
Sen efter skolan bar det av till sollentuna centrum med Gabriella där vi mötte Evelin !
Då drog vi till Waynes och köpte en chai sen satt vi där och chillade och snackade lite skit.
Sen drog vi runt och bella köpte lite skitsaker ;)
Sen drog jag hem runt 5 och käkade lite.
Sen busade jag runt med älsklingssystern.
Men imorgon blir det Grönan med lillasyster !(olivia)
Sen söndag grönan igen med dadiii ♥
Men jag bloggar mera imorgon eller något!

'Kyss !
Vrid huvet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0